HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Lire et faire lire la poésie : états d’une recherche et perspectives pour une didactique en devenir

Complete list of metadata

https://hal.univ-rennes2.fr/hal-01589356
Contributor : Laurence Leroux Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Monday, September 18, 2017 - 2:49:11 PM
Last modification on : Monday, December 13, 2021 - 12:03:01 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01589356, version 1

Collections

Citation

Nathalie Brillant Rannou. Lire et faire lire la poésie : états d’une recherche et perspectives pour une didactique en devenir. Nathalie Brillant Rannou; Christine Boutevin; Magali Brunel. Être et devenir lecteur(s) de poèmes : de la poésie patrimoniale au numérique / coordonné par Nathalie Brillant Rannou, Christine Boutevin et Magali Brunel, Diptyque (33), Presses universitaires de Namur, pp.5-29, 2016, 978-2-87037-936-3. ⟨hal-01589356⟩

Share

Metrics

Record views

94