HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Enseigner le contemporain. Quelle formation continue pour les professeurs de lettres ? Quels enjeux ?

Complete list of metadata

https://hal.univ-rennes2.fr/hal-01589401
Contributor : Laurence Leroux Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Monday, September 18, 2017 - 2:59:46 PM
Last modification on : Monday, December 13, 2021 - 12:03:01 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01589401, version 1

Collections

Citation

Nathalie Brillant Rannou. Enseigner le contemporain. Quelle formation continue pour les professeurs de lettres ? Quels enjeux ?. Sonya Florey; Noël Cordonier; Christophe Ronveaux. Enseigner la littérature au début du XXIe siècle : enjeux, pratiques, formation / sous la direction de Sonya Florey, Noël Cordonier, Christophe Ronveaux.. [et al.], Peter Lang, pp.207-224, 2016, Collection ThéoCrit’, 978-2-87574-284-1. ⟨hal-01589401⟩

Share

Metrics

Record views

102