HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Poster communications

Apport de la tablette tactile comme médiateur social à l'école pour des enfants avec autisme

Document type :
Poster communications
Complete list of metadata

https://hal.univ-rennes2.fr/hal-01728982
Contributor : Laurence Leroux Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Monday, March 12, 2018 - 11:38:02 AM
Last modification on : Tuesday, January 4, 2022 - 12:56:01 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01728982, version 1

Citation

Gaëtan Briet, Sandrine Le Sourn-Bissaoui, Gaïd Le Maner-Idrissi, Margot Peri, Olivier Le Marec, et al.. Apport de la tablette tactile comme médiateur social à l'école pour des enfants avec autisme. De la recherche à la pratique : études en psychologie et psychopathologie développementale : 10ème Colloque international RIPSYDEVE, Jun 2017, Aix-en-Provence, France. 2017. ⟨hal-01728982⟩

Share

Metrics

Record views

102