HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

Evolution différenciée des progrès en compréhension de l'implicite avec l'outil TACIT, chez des élèves de primaire (du CE1 au CM2)

Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

https://hal.univ-rennes2.fr/hal-01759573
Contributor : Laurence Leroux Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Thursday, April 5, 2018 - 3:14:52 PM
Last modification on : Monday, December 13, 2021 - 12:02:26 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01759573, version 1

Citation

Olivier Le Bohec, Christophe Quaireau, Fanny de la Haye, Yvonnick Noël, Nogues Jérémie. Evolution différenciée des progrès en compréhension de l'implicite avec l'outil TACIT, chez des élèves de primaire (du CE1 au CM2). XXIIèmes Journées Internationales de Psychologie Différentielle, Université Savoie-Mont Blanc, Jun 2016, Chambéry, France. ⟨hal-01759573⟩

Share

Metrics

Record views

79