HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

Évolution fortement différenciée de la capacité à gérer l’implicite des textes chez les collégiens, en fonction du parcours (ordinaire vs SEGPA)

Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

https://hal.univ-rennes2.fr/hal-01759643
Contributor : Laurence Leroux Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Thursday, April 5, 2018 - 3:37:45 PM
Last modification on : Monday, December 13, 2021 - 12:02:26 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01759643, version 1

Citation

Fanny de la Haye, Olivier Le Bohec, Yvonnick Noël, Christophe Quaireau. Évolution fortement différenciée de la capacité à gérer l’implicite des textes chez les collégiens, en fonction du parcours (ordinaire vs SEGPA). XXèmes Journées Internationales de Psychologie Différentielle, Université Rennes 2, Jun 2012, Rennes, France. ⟨hal-01759643⟩

Share

Metrics

Record views

68