HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Le rôle des facteurs émotionnels dans le processus de mémorisation de l’information consumériste

Complete list of metadata

https://hal.univ-rennes2.fr/hal-01765225
Contributor : Laurence Leroux Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Thursday, April 12, 2018 - 4:26:22 PM
Last modification on : Monday, December 13, 2021 - 12:10:02 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-01765225, version 1

Citation

Lubomir Lamy. Le rôle des facteurs émotionnels dans le processus de mémorisation de l’information consumériste. Protection des consommateurs : les nouveaux enjeux du consumérisme / coordonné par Dominique Roux et Lydiane Nabec, Éditions EMS, management & société, pp.125-136, 2016, 978-2-84769-847-3. ⟨hal-01765225⟩

Share

Metrics

Record views

44