HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

Le dessin comme support d’étude de la créativité chez l'enfant à haut potentiel

Complete list of metadata

https://hal.univ-rennes2.fr/hal-02073302
Contributor : Laurence Leroux Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Tuesday, March 19, 2019 - 5:40:35 PM
Last modification on : Friday, March 27, 2020 - 2:37:27 AM

Identifiers

  • HAL Id : hal-02073302, version 1

Citation

Maud Besançon. Le dessin comme support d’étude de la créativité chez l'enfant à haut potentiel. Le dessin des enfants à haut potentiel : de la créativité à la psychopathologie / Centre national d'aide aux enfants et adolescents à haut potentiel ; sous la direction de Grégory Nevoux, Sylvie Tordjman, Presses universitaires de Rennes, pp.15-44, 2010, 978-2-7535-1212-2. ⟨hal-02073302⟩

Share

Metrics

Record views

63