A teacher-implemented intervention program to promote finger use in numerical tasks - Université Rennes 2 Accéder directement au contenu
Article Dans Une Revue European Journal of Psychology of Education Année : 2019

A teacher-implemented intervention program to promote finger use in numerical tasks

Domaines

Psychologie
Fichier principal
Vignette du fichier
AuthorAcceptedVersion_EJPE.pdf (379.69 Ko) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)
Licence : CC BY - Paternité

Dates et versions

hal-02416512 , version 1 (23-10-2023)

Identifiants

Citer

Fanny Ollivier, Yvonnick Noël, Aline Legrand, Nathalie Bonneton-Botté. A teacher-implemented intervention program to promote finger use in numerical tasks. European Journal of Psychology of Education, 2019, ⟨10.1007/s10212-019-00441-9⟩. ⟨hal-02416512⟩
63 Consultations
28 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More