HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Book sections

De l’invisible au visible, pratique de la publicité ciblée sur Facebook par les musiciens ordinaires nantais

Complete list of metadata

https://hal.univ-rennes2.fr/hal-02510786
Contributor : Laurence Leroux Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Wednesday, March 18, 2020 - 10:46:58 AM
Last modification on : Monday, December 13, 2021 - 12:03:04 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-02510786, version 1

Citation

Anne-France Kogan, Caroline Creton. De l’invisible au visible, pratique de la publicité ciblée sur Facebook par les musiciens ordinaires nantais. Big Data et visibilité en ligne : un enjeu pluridisciplinaire de l'économie numérique / sous la direction de Christophe Alcantara, Francine Charest et Serge Agostinelli, Presses des Mines, pp.221-228, 2018, 978-2-35671-507-4. ⟨hal-02510786⟩

Share

Metrics

Record views

23