HAL will be down for maintenance from Friday, June 10 at 4pm through Monday, June 13 at 9am. More information
Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

La médiation en contexte d’enseignement/apprenssage bi-plurilingue : compétence bi-plurilingue et discursive des apprenants et gestes professionnels des enseignants en langue 2

Complete list of metadata

https://hal.univ-rennes2.fr/hal-02512548
Contributor : Laurence Leroux Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Thursday, March 19, 2020 - 5:33:19 PM
Last modification on : Monday, December 13, 2021 - 12:03:04 PM

Identifiers

  • HAL Id : hal-02512548, version 1

Citation

Marjorie Pégourié-Khellef. La médiation en contexte d’enseignement/apprenssage bi-plurilingue : compétence bi-plurilingue et discursive des apprenants et gestes professionnels des enseignants en langue 2. COLLOQUE Acedle : La médiation en didactique des langues : formes, fonctions, représentations, Université Bordeaux Montaigne, Jan 2017, Bordeaux, France. ⟨hal-02512548⟩

Share

Metrics

Record views

34